tjugofemte

Å jag sov som en gud inatt, oj vad det var skönt! men Nisse skällde gärnet då pappa körde med lasmaskinen och skottade undan all snö som kom igår. det var ju riktigt mycket. Upp och så iväg upp till Totte. testa grejerna från i fredas. Satte på de nya tyglarna och så. Blev kalas, fast de var lite stela nu första gången men. Aa, och shabraket och lindorna blev jätte fina. Men rida gick det ju knappt. Blöt snö så det skriker om det, fastnade diekt fast han har snöskor på sig. vad ska man göra? Blir så less på det!! Och på söndag är det derssyr, kommer ju gå jätte bra, inte! :( Men, men, man kan ju inget göra, bara hålla tummarna att det kan regna bort nu då!

Ska mjölka i eftermiddag. Försöker plugga men det går inte, fattar inte.Sedna springer Linda och Rikard runt och tjötar hela tiden. kan inte koncentrera mig. Får ta det imorn då det är lungt här, men det jag är så bra på att skjuta upp saker :( Lektion imorn med.

Kanske kan städa lite innan jag ska ut och mjölka!

Ta hand om er!

180972-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0