tjugoåttonde

Satt uppe för länge igår. och sedan kunde jag inte sova. tänkte tänkte och tänkte. du är som ett spöke på mig! Haft kemi lektion i dag på morgonen. Får se hur det kommer gå imorn. ska sätta mig efter maten igen. Är hungrig!!

Återkommer!


Har pluggat som fan nu,. har kommit till det stadiet att jag har slutat fatta. vet inte hur bra det är. ska kanske lägga ner nu. eller så kollar jag lite till på uppgifter jag redan gjort men inte räknar mer. Jag vet inte vad som är bäst just nu.... Robban kommer sen. Är orolig för det.

Kom på mig själv vid maten att sitta och dagdrömma och le mot det. hoppas ingen såg mig, sitta och äta soppa, stirra rakt i soppan och helt plödsligt bara le. haha. jag får inte hålla på så. jag vet ju själv att det kommer förbi drömmar! Vad hemst det är!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0