tjugoandra

molekyl


Hallllolo.. Har varit inne på vadsbo och haft kemi lektion nu. Svårt värre men någon liten bit hamnade visst på plats idag. Mycket kvar att förstå till torsdagens prov, men skam den som ger sig. Det ska gå! Kollat buffert lösningar idag iaf... hm. räcknat lite på det och så. sedan fick jag hjälp med en uppgift och stackars läran fick typ krubb på mig då jag inte fattade. måste ju fatta för att kunna förstå... eller hur!

Är i röjar tagen nu så jag får väl utnyttja det. röja lite här uppe och i köket, men först ska jag ta nått i magen. Då jag kom ner i morse var brödet slut, ok, ingen fara tar flingor och mjölk, men då var mjölken ocså slut.. så det blev inte så mycket.!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0