Puu

Robban kom inte idag. Lite synd. Men nu kan jag plugga lite till. Har läst igenom ett av de två kapitlen, svarat på alla frågor i boken och de som vi fick igår att öva på. Sedan fick vi ett test också men jag fattar inget på det. Man får typ 5 olika altermativ och så ska man säga vilket som är rätt.. Daa. Men iaf, är bara en uppgift, en räkne uppgift jag inte klarar, men kasnke innan kvällen är slut att jag har satt den också. Kanske kanske. Läst halva det andra kapittlet och. Men efter att ha pluggat i 5 timmar är jag helt slut! Vill bara att mamma och de ska komma hem med lite mat snart, men det dröjer nog en timma till.!

Jaja. väntar fort på ansökningpappren från Oslo. Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra. Sedan har jag börjat fundera på en annan sak med. Då jag jobbar på Bjertorp i sommar, ska jag då bo hos mormor och morfar och sedan Robban eller ska jag skaffa något eget. Jag menar, om man nu kommer in i Oslo vilket man iaf kan hoppas på måste jag ju bo själv. Då kasnke det är lättare att göra det i sommar också så man får lite vana på det.? Jaja, jag vet inte. måste ringa Senne och snacka om när jag ska börja och så.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0