första

hästen

wow, jag har skaffat mig en alldeles egen blogg. det känns som det är på modet så då får väl jag hänga på. passande att börja 1 februari, torsdagen den första februari.

Har varit på min första lektion på komvux idag. självklart åkte jag fel det första jag gjorde för lektions labbet låg inte alls i komvux lokaler utan inne på vadsbogymnasiet. jippi. hejja mig. som tur va hade jag lite tid på mig och hann i tid. Kom in där, va en person, men sedan kom Anders Rönnholm, honom känner jag ju lite. och så traskar Tone in =) det var kul. Henne "känner" jag ju. Kom och prata lite. gjorde en labb, men i å med att jag inte varit med från början var det svårt att hänga med, fatta vad jag måste plugga nu har inte alls tid att skriva här :p Det känndes rätt bra iaf, vi var 4 stycken i klassen..

Idag ska jag då fortsätta plugga lite. kanske gå en sväng tll laggorn och ta en tur med hästen, men vägen är isbana och det är stenhårt överallt så det är ingen höjdare... Vi får se, får se.. Robban kommer ikväll sen =) längtar efter honom!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0