femte

vinter

Vips så var det snö igen. jag var verkligen inte beredd på det. men se så fint det blev :)
(kortet är från idag)

Idag då, varit en väldans konstig dag. det har hänt mycket. kunde inte sova inatt något vidare så då klockan ringde 10 i 7 fattade jag nada! Hjälp! Upp iaf och körde till bil besiktningen. Hej-och-hå. Fick en 2a på att min lampa för elsystemfel i motorn lös (det visste jag ju) tack vare det så var avgaserna sisådär... men, men, sen fick jag en etta på att abs,en inte fungerade, det visste jag ju det med. ska byta givarna så kommer det fungera galant igen, lovar! Mmm. sedan var det ett stackars motorfäste som hade gett sig lite med, men det var ingen fara och det ska väl bara vara att nyta eller? Jag vet inte!

Hem igen efter det. slängde i mig lite mat och så in till sjukan. de tömde mig på 4 provrör med blod. fick svar på det i eftermiddas och det var inget konstigt! hm... Sedan bara det raka vägen in till vadsbo där kemin drog igång. Gick ju hyfsat, men jag har börjat titta på uppgifterna nu, Robban HJÄLP! japp japp. mailat in till fysikläraren och tiggt och bett om att få börja. tycker han kan ge mig den chansen! kan ju göra labbarna hemma eller på Sötåsen ju.

Annars idag har jag sovit en stund, pluggat lite och grejjat i laggorn. börjat tvätta kor och ska börja klippa imorn. De blir så fina så! Pratat lite med Niklas på Bjertorp med, han ska också tillbaka i sommar och jobba där. najs.

ska hoppa in i dushen nu, prickig av koskit! sedan ska jag hämta robban och åka till Willys, han kan ju itne missa sina kasörskor... :p

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0