vilken dag?

Jag vet inte ens vilken veckodag det är idag, ännu mindre vilket datum. Allt bara flyter ihop. Vaknar på morgonen, tar medicin, går och lägger mig igen och sover till lunch. Sen ska man vara trevlig i nån timma sen somnar jag igen. Helt sjukt vad många timmar jag har sovit denna vecka. Men visst är det onsdag idag? m två dar måste min rygg vara bra, inte vill jag missa Blender i Sandhem. Men det är nog bara att vara vuxen och inse att det kommer nog inte vara bra till dess och frågar är då om man ska in till doktorn igen och få ett sjukintyg för jag tänker inte åka och jobba om jag fort har ont. Vill verkligen ha min rygg kvar. Men nästa helg ska vi åka till Falun. Haha, ja ända till Falun för att dansa, vet det låter lite desperat men det ska bli kul. Vi var massa från stan som skulle åka och så ska vi bo på vandrarhem och så. Det ska bli kul och då måste ju ryggen vara bra!

Det är så tomt här hemma nu. Ingen som möter en i dörren, ingen som ligger under bordet och snarkar, ingen som skäller då lastmaskin går igårn, ingen alls... Åå vad jag saknar honom! Katten är också lite fundersam, han går runt och jamar utan att förstå varför verkar det som :(

Jaja, ska försöka fördriva ännu en dag då. Börjar tröttna på att vara fast här hemma. blä. Kom hit och roa mig...

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0