29/8 -07

Jag kom ifrån soffan ett tag, så skönt! Åkte till A och sedan vidare till Skövde och spelade lite biljard. Jätte länge sen jag gjorde det, var nog då jag gick på fritids om man inte räknar med de två gångerna på skolan och de tycler inte jag att man ska göra ;) Väldigt trevligt iaf men kanske inte det bästa att göra med en ond rygg fast å andra sodan fick jag mjukat upp musklerna lite och det kan väl heller inte skada. Såg på Eragon sen med.. Förbaskat söt drake de där.. :)

Sven ringde förut men jag hann inte svara. Han påstod att de saknade mig på jobbet, det värmde faktiskt. Får ringa honom imorn!

image70


Föresten, detta är vad jag fördriver min tid med då jag ligger i soffan utan film: (akta er, det är som ett gift)
http://www.arvingarna.nu/diamanter/multitaskingtest.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0