26/8 -07

Söndag igen då och jag sitter och blegar på friidrott. allt jag orkar med idag. Min rygg är totalt kass!! Får ng vara hemma imorn och försöka gå till en läkare. Känns ju inte för bra då det är lite mycket att göra på jobbet :/ men vad ska jag göra? Kan ju inte gå sånhär...

Igår var kusin Becca och tävlade. Roligt att vara med och peppa lite och det gick jätte bra så samanlagt ligger hon på en andra plats inför dagens avgörande terräng hoppning som är ikväll.

                                         

Jonny blev väldigt glad för sina paket igår. Fick en ballongfärd över mariestad. Avis på honom. Men det ska jag nog också hinna göra nångång i livet.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0