11/8 -07

Då sitter man framför datorn igen och försöker fördriva lite tid. Segt idag, har inte alls kommit igång och vet inte vad jag ska göra alls. Det var visst kaneval i falköping idag men jag vet inte om det är nått att ha. Vore väldigt kul att åka och hälsa på systrarna Iversen men jag orkar inte. Var inte hemma förän 3 inatt, var i Sandhem och dansade. Riktigt roligt var det. Ok bandet var inte det bästa jag dasat till och så men det var verkligen ett jätte fint ställe :)

Idag blev den en fika hos farmor i förmiddags och sen har det inte hänt nåt. Skulle läsa lite men somnade visst istället. Typist. I veckan har vi tröskat en del, körde länge både månda, tisdag och torsdag. Skönt att vara igång :)

Vet inte vart dagarna tar vägen rikigt, jag börjar bli lite rastlös, inte bara nu på helgen utan hela tiden, vill verkligen göra nåt med mitt liv. Jag vill verkligen göra den där resan men fan, måste bara våga.

Jaja, nu ska jag gå och roa nån annan.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0