tisdag

Redan tisdag, jag börjar ju nästan räkna ner dagarna till födelsedagen. Haha, man blir som man umgås för ni föstår imorse ringde de från fritids och kallade in mig. Klockan var då halv 7 och vakna på det sättet är inte alltid det roligaste. Men, 25min senare bafann jag mig ny duschad på fritids.. Jobbade till 15,30 och jag som hade massa annat jag hade tänkt göra. Fick några minuter över och ringde Benjaminsson på Sötåsen som skrev ihop ett arbetsintyg åt mig i ett nafs (var en av sakerna som stod på min lista) Fick även postat anmälan till BYS (andra saken) Var med andan i halsen jag puttade ner kuvertet i lådan men nu är det gjort!

Arbetsintyget som Benjaminsson skerv åkte jag och A och hämtade, ville ha iväg det också på posten idag! (tredje punkten) så nu är alla intyg iväg skickade till "antagningen". Har stora delar av dagen gått och tänkt på detta vilket inte heller har varit kul.. För det har nog varit rekord många barn på fritids och full rulle hela tiden!

Föresten nu kommer det som vetat skriva om hela tiden :p På vägen hem från Sötåsen kikade vi in på br.Andersson och  vad hittade vi där? Jo en bokhylla/tvhylla som det var ordentlig rea på. Antagligen var det anledningen att vi började kika på den och funderade hit och dit. som ni ser på bilden står delen i mitten på högkant, den ska igentligen sitta mellan skåpen så det blir ett hå i mitten. Det vi kom på då vi stod där och funderade var att man kunde sätta dessa två delar separat på väggen, bara skruva upp dem. tror det kommer bli kanon. Antagligen blir det svart tapet bakom.. Well, det känns kanon! Vårat första köp till huset!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0