onsdag

Oj, har inte hunnit skriva på ett tag. Jobbar bara. är inte van att jobba 8,5h varje dag, spec inte med 6-7 åringar. Man blir väldigt trött i huvudet. och då jag kommer hem är det alltid så mycket annat som ska göras.. (ok, jag har fort inte diskat)

Mamma ringde 20 i 6 idag och frågade hur vi skulle göra ikväll, VA!? Jag hade precis glömt bort att vi bokat in oss på "inspirations kväll" på Bildmagasinet. Blev lite stress men ok. Det var vä'ldigt roligt ia. Gjorde ett påsk kort och ett dop kort till Benjamin. Man fick låna och plocka saker som man ville, kul kul!

Imorgon börjar jag kvart över 6, ska nog sova.. Blir själv vid frukosten med ca 15 barn. hjälp! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0