onsdag

Oj, tiden går. Fick jobb idag med, och resten av veckan :) Ev kommer jag få jobba hela april och HELA maj. Helt otroligt, jätte kul! Men det är ju en liten hake.. Hade ju sagt att jag skulle ta tre veckor i slöjden också. Spontana reaktionen blev, fan! Men då jag sa detta till Marianne lovade hon att hon skulle prata med Yngve Pansar och höra hur det gick att göra. Känns ju inte som jag är tvungen att ta slöjden då jag får detta erbjudande! Måste ju vara mycket bätre för barnen också, eller? Det borde de ju tänka på och vill jag inte ha slöjden s är det väl så. Det är ju faktiskt rätt så mycket tid kvar för dem att fixa en annan vikarie dit, eller?


Jaja, vi får se hur det går. Imorgon börjar jag tidigt, 06,15. Och sedan då jag slutar ska jag stor handla. Hinner inte det på fredag. Jobbar hela eftermiddagen och på förmiddan måste jag göra sallad som jag hade tänkt bjuda på på fredag kväll. Det ska nog gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0