30/7 -07

Jag vet inte vad jag ska tycka. Tiden går så enormt fort, på osndag är det augusti och på fredag fyller min lilla lillebror 16 år. Då får han börja övningsköra och blir hur stor som hellst. Ibland saknar jag den gamla tiden då allt var proböemfritt, då man slapp engagera sig och tänka på saker och ting. slapp bry sig om ifall det fanns mat i kylskåpet eller om ränkingen var betald. Då det största problemet var vem man skulle leka med. Sedan finns det en tid emellan den gamla goda tiden och den tiden som är nu som man absolut inte saknar. Den tiden då hormoner  stydre och ställde och skolan var en plåga. tro mig, även jag har kännt så. Men nu sitter man här, gamal och behöver planera dagen bättre. jag är så enormt glad att jag kommit ut och dansa, det är som ett gift, men vill aldrig sluta. helgen som var kommer jag leva på hela veckan, kan bara gå runt och tänka på den och få all positiv energi tillbaka!! Älskar det. Weeei.!

Åter till verkligeheten, duscha och sedan till mormor och morfar! :)


ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0