18/7 -07 Onsdag

Då var denna dagen på jobbet snart över med då. och halva veckan har gått. Helt otroligt.! Imorgon ska vi ev köra vall igen, ett stort förskö som kommer ta hela dagen. och sen ska jag rida lektion på Grålle :D ska bli kul, men det betyder att jag måste vara härifrån senast 4!! Hoppas det går.. Annars får vi köra på fredag men det är lite grejer man behöver göra efter man har kört och vänta med det tills på måndag blir nog inte så bra. men, men. vi får se helt enkelt. Rena turen att jag scervade och bnytte knivar på vallmaskinen idag iaf för annars hade jag nog inte märkt att jag glömde huvudströmen på igår vilkert gjorde att betteriet var helt TOMT! Men nu har vi laddat en stund och jag startade den precis så det ska nog gå imorn med. Stänge av huvudströmen också ;) haha

Nu ska jag iväg och kllippa mig, känner verkligen för det! klippa lugg och ev klippa av lite på alltihop, lite väl långt nu, fast det är lite kul att ha så långt hår, de dagarna man orkar blåsa och platta och greja. Det är ju inte så ofta... Sedan ska jag iaf till mormor och morfar. Länge sen jag var där nu.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0