11/7 -07

Hemma idag med då, men imorn måste jag allt åka till jobbet. De ringde från skåne imorse och sa att de skulle komma upp och kolla på GMO försöken imorn. och då måste ju allt vara iordning annars är det illa. Får se till så det inte finns några gula blommor och att staketet står upp. Måste även se om dettav försöken har slutat blomma än, inte omöjligt. fast detta regn och kalla väder drar ju ut på det lite så. Sen måste jag ju till viken och gödsla också, jippi. not. haha, det är så segt att åka traktor emellan! Jaja, så är det. sen är det snart fredag igen. Tänkte jag skulle till Grålle imorn eftermiddag med, han får ju inte glöma allt vi tränat på nu. Gillar den ponnyn!!

Ska snart åka på speedway med. Blev en hel hög tillslut. Först skulle bara jag och bror åka, men så följer anton och jonatan med och antons bror och rikard hade nån kompis som ville med och så Linda är klart.. Jag får ju inte träffa killar utan att hon är med ;) Systra mi... haha. Men det är ju kul att vi blir så många :D

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0