Tuffa tider..

Vilka tuffa dagar detta varit. Inte bara ett jobbigt besked och många tankar runt det utan även två dagar med föreläsningar som varit intensiva. Två toppen bra dagar med föreläsningar där man vill ta in precis allt som sägs, vilket man självklart inte kan eller orkar, inte jag i alla fall. Detta gör att jag är så trött nu. Måste sortera och placera alla goda råd, intryck och tips. Åå vad jag vill bli rådgivare eller säljaer och möte allt detta fantastiska folk!! och kunna jobba med de hjälper vi fått med oss.

Helgen som var slut för flera dagar sedan handlade om dans. Tävling i lördags där vi inte gick vidare och jag var besviken, ack så besviken. Borde inte varit det men jag önskade så mycet att det skulle gå bra. Såg dock finalen och vi platsade inte där så yes, jag litar på domarna. Såg även våran första runda på youtube och fick se vilka vi dansade lika med men även vilka vi slog. Se den:http://www.youtube.com/watch?v=5PyDQHo8kYY) Vi var 11 av 20, inte så illa ändå. I söndags spelade Whalströms i Parken Götene och  dansen fick en nytändning, vilken toppen kväll med kanon danser och vi dansade bara för att det är kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0