Årsresumé 2010


 Det nya året firades in här hemma ihop med Carro, Gustav, Malin, Simon, Daniel, Andreas, Johan och Anders
 Nyårsdagen spenderas med Caoor och Gustan :-)
 Anton hittar en ny bil och bestämmer sig för att byta
 Kylan håller i sig och vattnet i källaren fryser, ägnar en hel dag åt det
 Plugget rullar vidare med driftsplanerig och marknadsinriktad nötköttskurs
 Vi beställer en planch av ett av mina kort som nu pryder våran kontorsvägg
 Går ut i Skövde med härliga människor
 Pappa tar ned alla sötbärsträden på tomten
 Anton och jag gör våran första danstävling!
 Anton fyller 24




 Frukost
pluggar vilket ger en hög mysfaktor :)
 Gör klart driftplanerings kursen vilket har var enormt skönt!
 Vi danstränar var och varannan dag
 Vi åker till Sthl och har en underbar helg och ser på Hairspay
 Vi åker till Torsö och åker skridskor och grillar korv :)
 Snöskottning sker på vårat tak, taket på gården och överallannanstan.
 Sista helgen i månaden spenderas i gbg och vi kikar på Maggnus Ugglas revy 














 Anton åker till Idre en vecka och jag blir kvar hemma
 Åker på tjejkväll med tema omatchande, värt att kika här
 Therese och jag fotar vintern vid silverfallen
 Träffar Ida efter aldelses för många år!
 Har klarat av nötköttskursen
 Är ute och Torsö och rider med Petra och Jessica :)
 Jag börjar min första LIA på forskningshuset SLU
 Vi åker på inflyttningdest hos Malin 











 Vi gör våran andra danstävling
 Får sommarjobbserbjudande från Hushållningssällskapet Logården
 Fotar min första hästar i språng
 Gör min egen hemsida
 Fotar mycket hästar, blommor och natur 











 A
köpen en ny leksak -audin
 Rider islandshäst i Undernäs med Jossi, Emelie, Sanne och Sandra
 Gör klart LIA perioden och börjar läsa växtodling
 Fotar mer terräng
 Therese och jag åker till Bankeryd och är med på fotokurs
 Samma kväll åker vi till Rasmus och sedan vidare till Olstorp












 Skolan slutar och vi firar detta med spökhus i Grästorp samt grillning
 Jobbar med pappa de tre första veckorn
 Brorsan tar studenten 
 Jag leker fotograf och tar massa massa kort på Emelie
 Midsommar firas i goda vänners lag :)
 Börjar jobbet på Logården


 
 Har en underbar helg nere i Halmstad ihop med mamma o pappa
 Jobbar och jobbar, åker hem minst en dag i veckan
 Är med morfar och hämtar honung :)
 Åker en kväll till Rasmus och träffar underbart folk!



 Jag
slutar jobba på Logården
 A och jag åker till östergötland och hälsar på sköna Therese. Trods ös regn så var den super trevliga dagar
 Åker vidare till Söderköping - Västervik - Jkp - Ikea - hem
 Firar Britas 80-års dag
 Hjälper pappa mycker under tröskningen
 Jag tar massa hästkort på fälttävlan i M-stad
 Har kräftskiva med underbara tjejer! 



 Skolan börjar igen
 Jag tar fina bilder på kusin och hennes Joy
 Jag jobbar två dagar extra på Logården
 Vi läser arbetsmiljö och ledarskap i skolan
 Vi dansar tävling i Ulericehamn och går för första gången vidare




 Står
i BYS monter på Sötåsen
 Fotar med makrolins för första gången
 Börjar läsa mjölkproduktion i skolan
 Anton och jag går på ett fint brölopp mellan Carro och Gustav
 Vi åker och hämtar Disco som visade sig vara en Dixi
 Står i BYS montern nera på Elmia
 Vi dansar tävling i Götene





 Månaden börjar med två toppendanskvällar
 Åker på maskerad hos Sanne i Karlsborg
 Panik då jag tappar bort mitt usb, men det kom ju tillbaka
 Jag köper min nya kamera <3 
 I skolan läser vi teknik
 Vi dansar R-tävling i Götene och tar oss till final!!!!
 Är på kurs på Dingle och har en toppenkväll med klasskompisarna
 Det snöar tok mycket
 


 Vi åker och danstävlar i Karlstad
 Teknikkursen tar slut 
 Jag börjar LIA på Lantmännen i Lkp
 Vädret bjuder på snörusk men också flera dagar med underbart vinterväder
 Julen kommer... 
 Juldagen blir en toppen kväll med Mackan, Jossi, Lilli och Em 
 Nyår firas hemma med mamma och pappa eftersom våran fest blivit inställd pga hjärnskakning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0