april, april...

Blev ni lurade?
Inte jag heller.
Men bäst var ATL´s försök tycker jag. Spaden som med hjälp av batteri blev varm och kunde användas till tjälad mark. Från Tjälmarks ATL. jaja, roligt ska man ha ibland.

Fortsätter knöla med falltal, proteinhalt och rymdvikt. Dock har de flesta frågetecken rett ut och jag tror faktisk jag har koll på vad falltal och protein i vete är nu. Toppen. Snart dags att höra med lantbrukare om hur man ska göra, enligt dom.

Dagarna rullar rysligt fort annars. I lördags var vi och hälsade på underbara Therese och Anders på deras gård. Roligt var det. Blev kvar till kvällen. Det tråkiga beskedet kom dock i måndags då hon talade om att Maya hade fått somna in. Innan jag öppnade sms´et visste jag vad som stod :( Men det är ju våran största möjlighet att hjälpa dem, så de inte behöver lida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0