Tur!

Ibland ska man ha tur! Jag upptäckte igår att mitt usb inte fanns i väskan där jag absolut trodde det skulle vara. Men icke! Hällde ut hela väskan på golvet och rotade runt men inget hjälpte. Fick ta till hjärnan och fundera på när jag hade det senast - Givetvis i skolan. Höll tummarna och sprang till datasalen idag men det fanns inte där. Rusade vidare till expeditionen och frågade men hon sa att de inte hade fått in något de senaste utan bara förra vekcna och där var det! Vilken lättnad! Nu ska jag hålla sten koll på det, iaf ett tag frmöver tills jag glömmer bort det igen.... Tur ska man ju ha ibland, A tyckte jag skulle köpa en lott men det har jag inte gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0