Måndag.

Måndag idag. Det var ett studiebesök i Hällekis som stod på schemat. Där kikade vi på hur man gör isolering av sten.. Haha, ja det var så jag fattade det, någon annan hade säkert sagt något annat. Kul att se iaf. Trodde vi skulle göra färdigt vårat fall på eftermiddagen då vi hade ledigt men så blev det inte. Fort inte så glad i grupparbeten! Men imorgon måste det vara klart!! Therse skrev ett så bra inlägg om grupparbeten som jag kännde igen mig i (läs det här)

Då vi var färdiga i Hällekis fick vi en god lunch och sedan begav jag mig till Therese och sedan vidare till Silverfallen. Tog massa kort och bara njöt av naturen och tysnaden. Så skönt!! Sedan hem till henne en sväng och kika på lite plugg. Fick klart mitt projektdel 2 som skulle vara inne idag vilket var skönt. Hoppas det blir bra. (könns sådär)

Ikväll skulle jag träna men passet jag hade kikat in var fullt.. Dumt! Får lära mig att boka tidigare. Får göra ett nytt försök imorogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0