Pluggisen hittar inte inspiration.

Jag är inte den som brukar beställa massa saker från nätet men jag får snart ändra den inställningen. Skickade idag efter en klänning, en bikini, en bastopp och några trosor. Ska bli så kul då det kommer hem och jag hoppas det sitter bra och är lika fint som det såg ut att vara.

Idag är det massa plugg som står på listan. Känner mig inte helt taggad och det går ju fort ut över det jag gör. Har gjort klart en uppgift hittils men jag får nog kika mer på den imorgon eller senare idag för det känns inte riktigt bra. Tänk om jag bara kunde koppla bort allt annat fast jag är hemma! Typist...

Ikväll blir det dans träning för Johannes, hoppas det blir bra :) Ska försöka komma ut en sväng också innan solen försvinner för dagen för det är visst en lika fin dag som igår! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0