Onsdag.

Yeay, veckan går så fort då man har mycket att göra. Därav dålig uppdatering. Igår gjorde jag något kul, jag stod på arbetsmarknadsmässa för BYS i Skövde. Gunnel behövde hjälp så jag ställde upp, slapp därmed studiebesöken som jag absolut inta var taggad för och kunde läsa nöt hela förmiddagen. Dock var det inte så mycket folk så det var rätt sega 2h. Men kul att se andra ute och spec Sötåsen. Kikaade på deras nya informationsblad och fick syn på e bild som jag hajjade till ör, det var jag och Hanna som hade djursjukvård med en av Jennys Tollare. Tänk vilka gamla kort de måste använda sig av ;) Säkert taget för över 5 år sedan.. Haha

Kom på igår att jag är väldigt glad att jag gick den praktiska utbildningen istället för naturvetenskap. Då hade jag ju inte kunnat hoppa på den utbildningen jag läser idag utan att först gå basår eller liknande inom naturbruk. Hade nog inte pallat det och trioligtvis inte jobbat alls med jordbruk eller djur. Kasnke hade jag hamnat inom vården, det är nog där jag hamnar om jag tröttnar på jord och kor... Men jag är enormt glad att jag var så skoltrött som jag var och inte envisades med naturvetenskap då.

När jag ändå var i Skövde passade vi på att besöka Bejnamin med familj eftersom han fyllde 1år igår. Fick goda pannkakor och eftersom vi var själva där var det lugnt och man kunde prata mycket med hela familjen.

Nu är det mycket plugg som gäller, vatten, nötkreatur, oppisitioner osv.
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej bruden, har en liten fundering, vet att jag frågat förutm. Men va läste du nu igen? Å hur länge ä denna utbildning på? Hoppas allt ä bra annars... Kramar

2010-03-04 @ 09:44:49
URL: http://idajohnsson86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0