Fredags mys?

Jag skrev ett lång inlägg, tryckte på publicera och allt försvann!!

Börjar om....
Det blir inte så mycket skrivet då det är skola hela dagarna. Tisdag, onsdag och torsdag har varit fullspeckade med skola! De två första dagarna var det Nötkursen. Sista träffen i Skara och nu är den slut. Skönt att ha en sak avklarad men lite tråkigt också. Tycker den kursen har varit bra och jag har lärt mig så enormt mycket! Blir mer och mer säker på att jag valt rätt inriktning. (Inte skola, utan utbildning)

I torsdag tog vi bilen och for ner till Jkp på betesdag. Alltid kul att höra om nya saker men det var nog inte riktigt vad jag trodde det skulle vara, eller så vet jag inte vad det skulle vara. Nja det har nog inte smält in riktigt än. Men jag fick massa ideer till LIA och nya saker! På tal om Lia så är det snart dags. Just nu håller jag på med den enskilda uppgiften till byggkursen och nästa torsdag då den är klar och jag har redovisat går jag på min första LIA period. Efter den är det bara en period kvar och sedna ska det vara sommar!! Har fort inget jobb, men det löser sig väl, eller?

Nu ska jag fort kika på Lets Dance medens A snusar i soffan brevid. Har inte hjärta att väcka honom!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken underbar header!!!!! Har du tagit bilderna, helt sanslöst snygga ju!!!Nu finns det lite bilder från ko-utställningen på min blogg. Kram!

2010-03-21 @ 12:13:18
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0