Torsdag

Hoppsan vad dagarna försvinner. Denna veckan har gått grymt fort, bara en dag kvar att jobba hemma och sedan bär det av till Grästorp på måndag. Knstigt men det ska bli väldigt kul och herregud, det är ju bara 7 veckor. (sedan är sommaren slut...) Jag och pappa hr målat denna veckan, mycket. Brännde mig igår igen, ovanför stövel kanten men nedanför shortsen, ja ni kan ju gissa hur det ser ut med 1½ dm solbränn på benen... Haha. Igår och idag har vi kört höselage, igår rullades vändtegarna och idag har jag slått en hel del, hela dagen. Rtt trött i huvudet nu! Körde över en räv :( Det var inget roligt och jag fick ringa in brorsan till att plocka bort den från strängen, pallade inte det. Lite stressande. Men annars har det gått bra.

Nästa vecka är det midsommar <3, då kommer många härliga personer. Innan dess ska jag baka cheescake (lovade Em ;) ) Denna gången blir det en jordgubbscheescake på kladdkakebotten. Den är smaskens!! 

Over and out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0