sönadegen är snart slut

Idag har jag packat. Egentligen är det ju inte så mycket som behövs då jag bara ska vara borta 4 dagar nu första veckan men det har ändå tagit hela dagen och jag är inte säker på att jag är färdig än. Men lite kläder har kommit ut till bilden och resten får jag väl ha glömt då. Ska nog klara mig ändå. Känns lite konstigt, mormor frågade hur jag kände mig som luffare och det var en bra beskrivning på hur jag känner mig. Lite ute på luffen med min väska där allt jag behöver ska få plats.

En sak till har jag iaf gjort idag, det är cheeskake till midsommar :) Planerigen är så gott som klar till fredag vilket känns riktigt bra, verkar som vi även kommer ha vädret med oss.

Jag och A tog även en sväng till hamen för att klämma i oss en glass och ikväll blev det grillat igen, kan ju inte missa en så fin kväll.

Nu blir det film och förhoppningsvis god sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0