Midsommar helgen

En hel vecka har gått sedan jag skrev sist, men jag har en bra ursäkt: inget internett på veckorna. Mormor och morfar är inte moderna i den grad och jag har inte skaffat något mobilt för sju veckor. Får helt enkelt klara mig som det är :) Ägnar istället kvällarna åt konstiga tv program, kortspel och korsord.. Dagrna på Logården har gått åt till att räkna ogräs. Ja, man får ju vara ute iaf. Imorgon blir det nog det samma. De hotas ju med 30 graders värme också, får skaffa mig en solhatt annars lär jag få snesting av att ligga ute. En stor vatenflaska är nog inte fel heller.

Midsommar helgen har varit toppen. Den började med lunch hos mamma och pappa i fredags där det blev sill och nubbe. Sedan den traditionsenliga midsommarstångs resningen i byn. På kvällen kom våra underbara kompisar och vi hade en riktigt trevlig kväll. Grillde, åt cheskake och spelade spel. En liten chansning var det ju då vi blandade ihop folk som inte hade träffats förut men jag tror bestämmt alla hade det kul. Igår slappade vi och på kvällen bar det av till Rasmus innan vi for vidare till Olstorp. Där var vi inte själva.. ca 2500 pers även i år vilket var riktigt trångt!!! Vi åkte rätt tidigt eftersom det knappt gick att prata, röra sig och ännu mindre dansa.

Nu ligger jag ute i solen och ska så göra ett tag var tanken :) Ska försöka få upp lite kort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0