Långa dagar, givande dagar.

Jag är så trött. Har inte kunnat sova ordentligt de senaste nätterna. Tror det är så att jag ät lite stressad över Driftplaneringsuppgiften och att det är långa dagar i nötkursen.

Ja, nötkursen föresten, ångrar då inte att jag valde den! Än så länge är det bra och mycket nytt som jag kan behöva lära mig och kan ta med mig då det även gäller mjölkraser. Har även börjat umgås med Helena som också kommer härifrån stan och vi åker ihop. Väldigt trevligt med nytt folk. Har även härligt folk i "klassen". Idag har det varit foder och foderstats beräkning vilket har varit jätte kul (men hjälpå vad trött man var vid 5 så man hållt på den 8!!) Imorgon blir det studiebesök halva dagen och mer foder och fodermedel imorogn.

Ikväll ska vi se på handbollen och äta semla, sedan hoppas jag verkligen att jag kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0