En dag i Skövde.

Idag har vi varit en hel dag i Skövde. Inget har gått våran väg och det var riktigt tröttsamt. Men, tro det eller ej så fick vi tag i det vi skulle. Danskläder. A köpte svart "snygg byxor" och en lila t-shirt och jag lila strumpbyxor som jag ska matcha ihop med min svarta klänning. Hells ville jag ha ett lila skärp (glittrit så klart) men affärerna hade inte det till mig så ev blir det ett svart glitrit till detta. Har ju en vecka på mig att fundera ut vad som är bra..

Har även fårr upp planchen! Tog ett tag innan vi hittade så stora planch hållare och väl hemma räkte dem inte ändå. Sedan fick vi bara med en hake, ska ha en till så kommer det bli kanon!! Har även satt upp tre andra tavlor i hallen med bilder som vi beställde samtidigt som planchen och igår satt jag och valde ut yttligare 5 som sitter uppe på väggen i hallen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0