Dans i alla bemärkelse.

Dans träningen igår gick så bra!! Min lilla förkylning är redan påväg bort och kunde inte stoppa oss igår! Som vanligt på torsdagar är det back to basic som gäller. Trampet, hållning, armar och puls. Efter utbrotet i måndags var det skänt att träna allt från början igen. Det går inte att ta miste på att Åke kan sin sak. Dock blir det lite stelt, men vill så gärna att det ska bli bra då de står och granskar. I måndags var det mer "skratta med" från tränarens sida. Jag hoppas och tror att kombinationen mellan detta kommer göra susen och att vi kommer våga släppa loss lite.

Nu är det bara en vecka kvar till våran första tävling! Imorgon bär det av till Skövde för att kika efter bra kläder, ev lite detaljer bara, iaf från min sida, kan nog plocka ihop något jag har här hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0