Bilen är bytt.

Det har varit e vacker dag idag, kall men så fin då solen har skinit på frosten på träd, grenar och blad. Imorse då vi stack till Alingsås för att kolla på bilen var det dimmigt. A fick köra och jag sov halv vägen, så snällt. Kikade på bilen han hade fastnat för och ja visst, den kan bli bra, jag kommer sakna växlingen då det är diesel automat. Det blev den. Han bytte in den vi har nu och snart åker vi automat. Med dieselvärmare, najs!
Är alltid lite vemodigt att byta bilar juh, den vi har nu har ju trods allt varit med från början av vårat förhållande. Men jag får nog vänja mig, kommer inte vara sista bilen som bytts detta. Sen får man ju testa på automaten också.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV; okej tack :)

men ska jag radera hela kodmallen då eller bara lägga in allt eftersom?

2010-01-10 @ 14:37:43
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0