Årsresume för 2005

Då ska vi se om vi kan få ihop något av från det året som gått...

X| JANUARI
x| Började de första timmarns i Lidköping. hade en trevlig kväll och natt.
x| Allt börjar bli sämre och sämre!
x| Det var nu magen började krongla ordentligt och vi var inne på akuten.
x| Skolan åkte till sunne och vi träffade massa fotografer i backen ;)
x| Hanna och ida hade en underbar tjejkväll där vi skrek på handbollen.
x| Hade även en härlig kväll i Falköping med Main och vänner..
x| Årliga korvgrillningen id dammen :)
x| Hanna fyllde år även i år, och Carro såg dubbelt :p

X| FEBRUARI
x| Jag blir klar med matte B kursen, en kurs där Simeon, Jocke och jag har skrattat hur mycket som hellst! Jag fick även ett bra betyg
x| Har även min sista engelska lektion (thanks Gud)
x| Det var denna månaden det hände någonting mellan Hanna och mig...
x| har flera veckors praktik.. Hos Karolin (vi har så kul ihop) och sen hos Ulf och Sofia Broo.. (najs)
x| Jag och mamma tapetserar om i mitt rum under min lediga vecka (kanon!!)
x| Jag och Stefan traglar min körning.
x| Skolan åker till Mila-djurmässa. Jag konstaterar att martin inte bara är en toffel utan en känga.. -Tycker om dig vännen! Vi hade djupa samtal.. Jag hade även feber.
x| Ida och jag planerar en helg här. Tjej flumm med vaxning (inget vidare) ena dan och lite folk här nästa! Det var en underbar helg!!

X| MARS
x| Praktiken fortsatte och jag trivdes!
x| Jag var med karolin i Lidköping då hon var tävlingisveterinär, en mycket kall dag!!
x| Skolan åkte på komästerskap i Skara och Uddetorp. Olyckligtvis slog dom oss och vi blev 2a.
x| Jag fick se Melker och Rasmus helt knacke fulle och dagen efter var det Elmia och bilmässa. (MASSA folk)
x| Spenderar en helg hos Ida och rider Ardenner och känner mig mini liten. haha.
x| Jag och linda utnyttjar våra biljetter på Skandinavium. Gbg Horse Show.! tycka om!!

X| APRIL
x| Vi bilar vårat UF- företag (jag, simon, daniel, jocke, martin, anders och johan)
x| Jag skriver högskoleprovet (svårt!!)
x| Orkestern har jubeleums konsert med Bach som tema.! (bäst live)
x| Jag fyller 18.
x| Klarar uppskrivningen! (överlycklig)
x| Vi börjar träna fotboll inför Cup i Värnamo. (mycket känslor och knabb)
x| Vi börjar bygga bro på viltvården (kul!)
x| Gammelfarmor dör i slutet av denna månad. Gammal...

X| MAJ
x| Skolan har jordbruk även i år och vi fick vara med :D
x| Emelie fyller 18 och har en roig fest! Träffar tapper och de gänget från skövde för första gången.
x| Vi kidnappar även Emelie och åker i över en timma i bil, knäpptysta. hon fattar inget. Spelar Laserdon! (KUL)
x| Det blir även brölopp mellan Karl.Lennart och Bettan. jag är tärna. =)
x| Mariestad har Crusing och det kommer många från skolan. Väldigt kul!
x| JAG KLARAR UPPKÖRNINGEN 25e
x| Hjärtat sprack då jag såg dom två.
x| Tävlar hassan och vinner första gången för i år (L:B)
x| Anita har även sadlat Spirit och jag rider honon för första gången. är den första som sitter på honom. =)
x| Skolan åker på studiebesök på Bjertorp och Viken.

X| JUNI
x| Anna tar med sig klassen hem till henne på grillning.
x| Det är skolavslutning... Känslor, men tack martin!
x| Jag tävlar min första tävling på Totte! Himla nervöst!!!
x| Ska tävla Totte i Mariestad men han skadar sig =( Rider istället Hassan med framgång. Maristadslaget blir tvåa tillsammans med Skara i Allsvenskan Div III
x| Jag och Lasse tar en kväl och åker motorcykel och äter glass :)
x| Midsommar...
x| Första gången jag ligger på sjukhus. För magen ett dygn.

X| JULI
x| Jag jobbar för fullt.. har 4 veckor hos Olle och karolin. Tre vckor hemma med kossorna.
x| Jag och ida spenderar en helg tillsammans med min familj i varber. helt undebart! Sedan åker vi till gbg och går på Green Day (helt jävla underbart!!)
x| Jag åker till Marin och vi har en trevlig dag med mycket bad.
x| Jag åker till ida och går på fest. träffar roberth (L)!!
x| Musikalen grease kommer till stan och hela familjen ser den!
x| jag, Emelie och sanne går på lars Winnerbäck. underbart!
x| Jag är även själv hemma detta året

X| AUGUSTI
x| Hassan och jag ger oss ut på den första L:A tävlingen.
x| Roberth och jag tar en Road tripp till Karlskoga. han skulle lämna grönsaker för jobbets räkning. =)
x| Vi planerar att åka till Brommö.. Börjar planera hemma hos Melker, hamnar tillslut inne i Falköping på Crusing. KUL
x| Vi kommer iaf iväg till Brommö, länge sedan jag hade en sådan härlig helg! Helt underbart!
x| Skola igen... sista året

X| SEPTEMBER
x| Allsvenskan Div II drar igång och vi tävlar för fullt.
x| Många drömmar denna månaden.
x| Jag får inflammation i visdomstand och mår skit.
x| mycket sjuk över huvudtaget denna månaden, eller hela hösten.
x| det är Kick-Off i Mariestad.

X| OKTOBER
x| Det är stressit i skolen. mycket att göra.
x| jag, mamma, ida, mormor och Linda åker till Ullared. mamma tappar hakan då jag och Ida kommer med en tröja hon ville ha till rikard. Med fjästr funkar allt.. :p
x| Det snöar (missar dog detta själv)
x| Vi har konflikthantering i skolan, nyttigt..

X| NOVEMBER
x| Ligger inne igen för magen. Tack och lov att Robban kom och höll humöret lite uppe. Jobbiga dagar!
x| Jag och Ida har förmansvecka på skolan. Går fin fint!
x| Vi får faddergårdar i kursen Mjölk och nötköttssproduktion.

X| DECEMBER
x| 1 år sen...
x| Konsert. Roberth och victor kom och lyssnade, Tack!
x| pappa börjar bygga om i torken, sätter in en utlastningsficka.
x| Vi spelar inka golf på Fame World med Elevombud, kul!
x|Skolan har tradtionella julfesten.. jobbigt!
x| får ett mycket mycket efterlängtat jullov. =)
x| jul. först hema med mormor och morfar. på kvällen var vi hos farmor med kusinerna.
x| Träffar Roberth mycket!!! =)=)
x| Nyår, fest i Mellby.

tack för mig å Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0