Funderingar.

Sitter och läser om Kallas OS-guld som hon fick igår. Helt otroligt! Även Hellners lopp var magnifikt men han hade sekundrarna på fel sida. Så kan det gå men vilken start för Svenska skidoåkarna. Detta kommer de rida vidare på och jag tror inte det är sista medaljen som de får. Chansen finns ju redan ikväll med två jaktstarter med skidskytte.


Igår var jag, Therese och Petra på ett litet studiebesök hos våran klasskompis i tvåan, Markus. Kul att kika på lite kossor och det är nu bevisat att det finns långbås ladugårdar kvar. Kul att se och om man kisade lite kunde jag nästan förflytta mig till ladugården här hemma då det fortfarande fanns djur i den..  Vet inte hur den känslan var men jag tror jag har accepterat att det inte finns några mjölkkor hos oss längre.

Idag har vi sammlats hos Hanna och gjort färdigt våra kalkyler. Nu ska de bara in i agriwise och lämnas in igen. Så skönt. Sitter nu med nötköttsproduktionens seminarieuppgifter. Ska få de gjort idag, eller i veckan iaf... Dumt att dra mer på det nu. Roliga uppgifter om inte annat, om bete just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0