En solig tisdag.

Jag vet, det är mycket snöskottning nu och idag var det dags för vårat tak igen. Denna gången fick jag hjälp av min bror vilket verkligen var behövligt, tusen tack! Tog ett tag för jisses vad snö det är (ni ser korten nedan) Nu när snön ligger på backen istället för taket räcker drivan upp till fönstret. Vi tog mod till oss och hoppade ner från taket i dessa. Hihi, kul :o men sen satt man fast där. Har gött ont i ryggen nu och jag gissar att det blir värre. Men man behövde ju inte träna mer idag iaf..

Annars har det varit en underbar dag idag, solen har skinit och varit varm och skön. Skolan började inte förrän efter lunch idag så på förmiddagen funderade jag lite på seminarieuppgifterna i nöt som jag nu måste göra klart till på fredag ( Har verkligen dragit på det i det längsta ) Jag passade även på att åka en sväng på skidorna. Jätte skönt ute i solen! Kom iväg till skolan och var inte där länge, känndes som en rätt onödig dag. Imorogn blir det två studiebesök, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0