Dansat så svetten rann.


Har precis duchat bort svetten som var på hela min kropp efter kvällens dansträning! Var väldigt otaggad på att åka då vi har dansat varannan dag i en vecka nu men iväg kom vi - Tur var det! Mycket piggare då vi åkte hem än dit.

Tränade med Johannes idag. Han har så rolig musik, en rosa helikopter och allt konstigt ni kan tänka er. Rullade på bra. I slutet körde vi rundor där vi skulle dansa själva inför de sex paren. De skulle stå allvarliga tills vi hade flörtat in oss hos dem och fått med dem i musiken. Då alla klappade var vi klara. Jag och A hade bäst tid. haha, dansen under den minuten eller vad det tog var verkligen inte den bästa men det känndes som att det inte gjorde någonting för övningen gick ju bara ut på att få med sig de andra. Kul var det tyckte jag. Körde även en övning på två par, hann inte fler påstod Johannes. Ett av paren dansade, vi klappade, stojjade, hejjade allt vi kunde en stund. Sedan blev vi knäpptysta och backade från paret. Oj vilka miner man fick se då, de var ju inte berädda på det alls. Men de fortsatte dansa iaf, jag hade nog stannat, haha.

En väldigt kul träning iaf där man verkligen fick leva ut allt och själva danstekniken inte var det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0