Söndag

Helgen är slut! Ni ser ju vad jag har ägnat början av den med :) Alla dessa bilder jag tog i fredags, ca 350st. Var väldigt roligt och jag är glad att jag åkte med fast jag tvekade då regnet (hagel och snö) stod som spö i backen. lördags drog vi ner till Jkp =) Fick åka V70 eftersom damasken var trasig vilket han på mekonomen trodde. Detta gör att vi inte ska köra för långt med den innan de hinner byta för då kan drivaxeln gå sönder, vore inte bra! Men iaf, var nere vid 11 och 1 startade våran klass. Återigen hade vi mycket mycket tur som fick gå ut i första heatet. Skönt! Det gick super bra och det var verkligen toppen kul denna gången också. Vi hade en bra känsla då vi gick av golvet och trodde nog nästan att vi skulle gå vidare (hoppas kan man ju alltid göra) Men icke, blev 26a och 25st gick vidare. Ja, så kan det gå. Fick 4-3-2-4-2 denna gången och det är ju mycket bättre än förra och första =)

Idag har jag suttit på budget möte för MRK. Ja det har ju gått hyfsat. Blir lite irriterad då alla inte spelar på lika vilkor men det är ju bara att göra det bästa av situationen!

Bestämde mig för att stanna hemma här imorgon också. Ont i huvud och hals.. inte allt för kul! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0