LIA vecka.

Denna vekcna har varit full av LIA, då jag kommit hem har jag inte känt för att sätta mig och skriva här också så ni har snällt fått vänta :) Har kommit en bit på rapporten och handledaren har gått igenom det jag skrivit hittils, blir massa att rätta. Men det var skönt att hon gjorde det nu så jag slapp all rättning i slutet! Jag har även grejjat för fullt med träck proverna. Är lite stressad över det för det är en som har bokat alla torkskår som finns på forskningshuset. Bara hoppas han inte behöver alla som ahn skrivit upp för då kommer jag inte hinna klart med proverna innan LIA perioden är slut. Det vore ju dumt..

Börjar bli vår nu! Underbart väder några dagar. Andra är det riktigt april väder, regn, blåst och sol. Tror min kamera har lagt av helt för så fort jag vill ta massa fina vårbilder är batterierna "slut" spelar ingen roll om de laddades dagen innan. Trist trist! Får se om jag orkar göra något med den, kasnke köpa nya batterier, igen. Ingen som har en systemkamera (jäkligt billig) att sälja??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0