Nu är det helg!

Idag bar det iväg upp till Rattugglan där Håkan Samuelsson från Vadsbo Växtodling/Mjölk mötte upp. Vi fick en timmes genomgång av honom där han berättade om sin resa från 22ha och smågrisproduktion till att komma dit han var idag. Mycket spännande och kul att höra. Jag hade inte hört den historien förr fast jag har varit på Vadsbo mjölk två gånner tidigare. Kul för mig, vad de andra tyckte vet jag inte, de kasnke hade hoppats på mer mjölk snack, vad vet jag.. Åkte hem på lunch ihop med Malin och Petra, hihi, mysigt!

Åkte vidare in till kontoret för att träffa Maria som gick detta som jag går nu. Hon berättade om hur hon upplevde utbildningen och så. Mycket frågor blev det och eftermiddagen avslutades med en fika =) Fortsatte att snacka lite skit med Malin innan hon åkte hem sen. Då tog jag mig i kragen och städade bilen, jisses vad fin den blev! Det behövdes inte så mycket för att det skulle bli riktigt bra. Tvättade den även utvändigt tillslut, kommer väl se alla misstag imorgon då det syns för det sista blev det lite mörkt, har bild på det:



Hihi, hade fint sällsak som ni ser =) Imorgon följer jag med kusinerna till Trosnäs där de ska tävla fälttävlan fredag/lördag. Lite kul ska det allt bli. Får se om jag tar med datorn, kameran ska garanterat med!


Förestan, rubriken. Vi är lediga imorgon :) Och på måndag, och på onsdag.. Ja, ni fattar, inte så jätte jobbigt i denna skolan. Fast det kommer väl och den blir nog vad man gör den till! 


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja sanne lyckades! Men det blev lite knas, men jag har inte koll på hur man gör..=) kram

2009-09-13 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0