Inställd på att läsa!

Nu har jag planerat min studietid. Har haft genomgång med våran mentor och det som jag trodde skulle bli riktigt svårt gick hur lätt som hellst. Helt naturligt valdes kurser borte och jag fick ihop min LIA period. Tror inte jag riktigt har förstått hur mycket självstudier m.m det kommer bli. Tror fortfarande jag är kvar på gymnasiet. Men just nu är jag så sugen på att sätta tänderna i något, jag vill ha något att göra! I eftermiddag ska vi ha förelsning och med den hoppas jag det hela sparkas igång. Med den kasnke vi får en uppgift eller ett fall att jobba med.

Känns som jag fick stöd av BG, känns som han tror på mig och visst, han ifråga sätte mina val men det var mer för att jag skulle kunna tänka efter. Han ifråga sätte även varför just Agrotekniker, men jag har valt rätt, det tror jag verkligen. Läsa och jobba sig uppåt under två år, sedan kommer jag jobba och bli bra på det jag gör! Bra inställning va!? :-)

Är helt veckovill, torsdag redan, snart är det helg...

Kommentarer
Postat av: Terese

Mycket bra inställning! Jag är så glad att du går i klassen! Jättefin bild från skördefesten och härliga texter! Kram!

2009-09-28 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0