Enormt trött!

Åter igen är det konstaterat, jag är ingen morgon människa! Rena turen att jag höll mig vaken de första 30minuterna på föreläsningen imorse. Imorgon blir det tema dag på Billingehus, vet inte så mcyket om den och har inga förväntningar alls, detta gör väl att det kan bli hur som hellst, förhoppningsvis bra :-)

Fick en falluppgift idag, äntligen något att ta sig ann, men ju mer jag kollar på det börjar jag fundera på om det är ett skämt eller vad det överhuvudtaget har med kemi/biologi att göra. Vitkål? Får förklara mer någon annan dag. Hann iaf med en sväng på stan innan det blev köttfärssås här hemma, A stod för den oc den var god! Skönt att bara få sätta sig att äta, synd att vi tycker det båda två :p

Sista idag blir en kopp te för halsen och den lilla förkylningen som ligger på lur framför CSI Ny.

Ta hand om er!
(ja ni börjar bli många nu, antalet läsare ökar, KUL!! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0