En kopp kaffe

Mm, en kopp kaffe och hembakad äpplekaka, kan nog inte bli så mcyket bättre. Har inte kommit ut till traktorn än, tanken är att jag ska vända halm men då är det ju bra om daggen går av så den är torr uppepå då jag vänder. Får dra igång snart..

var uoppe tidigt imorse och for till tankläkaren så åter igen har de spolat runt min visdomstand. Den ska få ett försök till innan den rycks ut! Ja blir det inflamerat flera gånger kanske de plockar ut den så jag slipper. Är skönt att det är gjort även denna gången och nu ska jag byta taktik, köra med munskölj istället för gel. Hoppas det hjälper och att jag kommer ihåg det. Lätt att glömma då det inte gör ont.

Kommentarer
Postat av: sandra

RYCK UT SKITEN!!!! jag har haft samma skit, så nu ska den ut!!

2009-09-16 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0