Dålig uppdatering!

Det har vait så mycket det sista, som jag brukar skylla på därför har det blivit dåligt med skrivandet.

I fredags drog jag ihop med faster och kusinerna till Trossnäs utanför Karlestad. Där skulle mina två kusiner tävla fälttävlan. På fredagen red de sin dressyr och hoppade. Tia låg på en andra plats efter det och Becka rev tyvärr en bom och låg lite längre ner i listan. På kvällen stuvade vi in hästarna och oss själva på Lillerudsgymnasiet. Sov hyfsat bra den natten. På lördagen var det dags för terrängmomentet, Tia klättrade då och vann medens Becka fick två oturliga stopp. Synd men de kommer hon och Toren, passar så bra ihop så med lite mer träning så =)!

Igår när jag väl var hemma fick jag köra lite åt pappa. Sedan åkte vi till Götene och dansade till Whalströms, åå så bra de var! Jätte skoj och jag är stel i hela kroppen efter kombinationen traktor - dans. Idag blev det mer körning.. 

Håller på och laddar bilder från helgen =) och imorgon ska jag försöka skriva ihop om dansen. Då är det även skola, vi ska ha fältvadring hela dagen ute på Uddeltorp.. Får se hur det blir.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0