Söndag

Söndag! Det är segt med söndag. Kasnke skulle man försöka plugga men det är inget inspirerande. Jag orkar inte. Är väldigt konstigt för vissa stunder under dagen känner jag mig hur pigg som hellst medens andra fryser jag och är helt slut. Tycker jag kan vara helt bra nu!

Imorse hade vi laggårn sista gången innan mamma och pappa kom hem. Jämför med igår då det inte gick bra alls gick det smidigt och tog inte mer än 40min. Det bästa var att då vi kom hem ifen drog vi tillbaka klockan 1h, för det har ni väl gjort? På såvis fick vi sova 1h extra och kunde gå upp utvilade och pigga fast det inte blev så sent. Bra det! Fick lunch hos A´s mor. Sedan åkte vi till Skövde för att hämta mina föräldrar.

Imorogn bär det av på studieresa, kommer bli en lång dag men det ska bli kul! Får plocka med mig papper m.m så jag kan studera på bussen. Rycktas om att det kommer ta 2½h enkelresa så jag lär ju ha tid på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0