Hälsoläge

Mitt hälsoläge är inte så bra just nu, man kan kalla det ordentlig förkylning! Så trött i huvudet, det värker, ögon och näsa rinner och halsen kittlar. Skulle kunna somna på sturt om jag bara tillät det.

Idag var det inte så lång skoldag men den har varit intensiv så när vi slutade kvart i 1 var man totalt slut. Spec efter 2½h med massa siffror och diagram. Dock var det rätt spännande och kasnke fick man en liten inblick i vad det går ut på att vara rådgivare.. Det är absolut vad jag kan tänka mig. Fast det skulle vara roligt att rita ladugårdar.. Men, men, man har ju tid på sig, kan byta jobb många gånger ;)

Hem och började med rapporten som vi ska göra i kursen. Känns bra att ha börjat men det är riktigt svårt att veta var man ska sätta in alla uppgifter. Ska vara så många olika delar med inledning, mål, metod, resultat, diskussion och slutsats. Jaha, och var ska vad in!?

Måste bara uppmuntra er till att gå in på Thereses blogg, hon har grymt fina bilder på den fina hösten upplagda!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det ar kul att lasa att du trivs pa utbildningen, Helen! Och krypa pa dig nu!

2009-10-22 @ 12:14:26
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va du är söt som länkar till mig :)

Hoppas du kryar på dig kära vän! När jag kollade efter kurser så finns det ju en del trevliga bygg-kurser på Alnarp, kanske vore något för dig om du är intresserad av det! Har hört att kurserna ska vara riktigt bra! Kram

2009-10-22 @ 17:50:29
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0