Torsdag

Idag har jag varit ledig och bara släppt allt vad skola heter. Skönt. Var inne en sväng i stan förut och klippte mig, sååå skönt! La även i en toning då jag kom hem men det blev lite mörkt.. Men, men, den försvinner väl snart. Runt och kikade i fotoaffärer och kollade upp vad det kostar att förstora en bild. Hittade en som kan passa så bra ovanför soffan här på kontoret, fråg början kommer förslaget från A och det var ett bra förslag! Bildmagasinet skulle a 413:- för en förstoring som är 70*100. As mäktigt att få in en sådan så den får det bli.  Ska även köpa ramar och sätta upp kort i hallen, hittade tre i samma tema med mycket färg som jag tror kommer göra sig där. =)

Har börjat sy kuddfodral, gjort klart garderoben det sista och ätet god mat nu det senaste. Får bli slapp framför tn´n nu innan det är dags för sängen (som är nybäddad med rena lakan) -Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sofia;

Gud va snällt! =)

Men kostar det nåt?

2009-11-08 @ 18:41:17
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Sofia;

Gud, tack! Alla jag frågat har sagt att det kostar typ 150:- ..

Men jag vill inte ha nån avancerad, det räcker bara med någon där det står Sofia Karlberg däruppe, det blir jättebra så! =))

2009-11-08 @ 18:55:28
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: sofia

Jo den är fin!

Men jag tänkte mer som www.saraprynings.blogg.se ?

//Sofia:)

2009-11-10 @ 15:24:28
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: sandra

snyggt du gjort sidan! Du är så duktig! har du läst naturkunskap B?

2009-11-10 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0