Torsdag = dans!

Idag bjöd skolan på besök hos Sparbanken i Skaraborg i Skara, väldigt nära att skriva Swedbank men vi fick ju läsra oss att denna banken var fristående så jag får väl vidarbefodra det. Blev mycket frågor och det känndes som ett bra besök. Hade även en föreläsning innan dagen var slut. Nu har jag tagit helg igen, ingen skola förrän måndag, knas med bara tre dagar denna veckan. Man blir ju adlrig riktigt människa av det här.

Efter skoldagen var det bara att puttra hem och nu ikväll var vi iväg och tränade. (det är detta jag har velat komma till hela tiden) Bugg träning med lite förning på schemat. Försöka tänka på att man är rakt mot varanda och att killen ger mig utrymme att kunna snurra, spec på rak linje. åå, det var så roligt och gick verkligen kanon bra då vi värmt upp och det strömmade av go musik... Det är en sådan kick! Jag brukar prata om hur det är att sitta på hästryggen då hästen går i ljuvlig form och man behöver baa tänka för att allt ska bli så bra som det bara kan bli. Detta är lite samma sak fast jag är hästen, haha, som följer.. Ja det är verkligen toppen att dansa med A då, vi flyter ihop.

Omg vad djupt det blev nu, dags att tvätta av sig svetten och massera de ömma fötterna!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag alskar grenen med frost pa!

2009-11-13 @ 10:22:20
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Therese

Va härligt det låter när du beskriver dansen!

2009-11-14 @ 13:39:36
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0