Tisdag

Först måste jag bara säga att min sambo har väl rätt, det är för kallt med 18 grader innomhus. I alla fall då man blir sittande framför dator, fryser händerna av mig!

Idag var det dags för redovisningen av PBL-fallet. Jag tror det gick bra, eller hyfsat i alla fall. Det blev bra diskussioner men lite segt att sitta där i 1½ timma och prata om något man redan kan. Hade varit kul med tvärgrupper så man hade fått höra andras åsiker också. Till imorgon ska jag slänga ihop en presentatio om det enskillda fallet. Får förbereda det sen, först ska jag på massage, ska bli underbart skönt! Har verkligen längtat sen jag bokade upp tiden. En lavastens massage som jag fick av mamma och pappa i jul klapp, FÖRRA ÅRET. Här är man inte snabb inte.

Jobbar på ett inlägg om ekologiskt eller närproducerat. Hoppas jag kan få ut det snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0