Helgen!

Oj vad jag har varit dålig på detta! Borde skriva en hel del, får se hur mycket jag orkar med. Det går åt en hel del tid åt skolan och då man sitter här blir det korta stunder som man inte känner sig kreaktiv på.

Linda klarade sin uppskrivning i fredags och nu har alla i familjen Källgård körkort! Enormt kul och hon var väldigt lycklig. Jag slapp givetsvis köra hem från Skövde, det ville hon göra och hon tog även en tur senare på eftermiddagen helt själv. Minns ni den lyckan, då ni körde själva första gången? Jag minns det som att man gjorde något man inte fick fast man bubblade av glädje inombords. 26 maj, 2005 tog jag mitt körkort, till våren är det 5år sedan, tiden går väldigt fort!

Senare den dagen var det dans som gällde, men åtekommer till det (separat inlägg) =)

Lördag var det sedan dags för sittning..! eftersom vi tog sovmorgon och sov ända fram till halv 12 så blev det inte mycket kvar av dagen. Halv 4 kom Petra och Johan och hämtade oss så for vi till Therese. Där hade vi en mysig stund innan det var dags att fortsätta till Smedjan. Där var det välkomstdrink och mat med massa sång, spex och stojj! Jag hade riktigt kul, A är inte mycket för sånt här men han skrattade stora delen av kvällen så det gick bra där med. Generöst med dricka vilket slog efter några timmars stillasittande, var tur vi kom ut lite emellan. haha.

Söndagen var seg, började dagen med att åka och kolla på en bil A hade sett ut. Den var i fins kör skick men inte så fin invändigt tyvärr. Varken han eller jag fastnade för det direkt så vi kommer nog kika vidare. For vidare till A´s far somm bjöd på 50års lunch ute i Skövde, gott värre! Sedan även kaffe och tårta ihop med A´s farmor och farfar. Hemma vid 6 igen som somnade som små lamm vid halv 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0