Fredag

oj vad dagarna går. Igår och idag var det ingen skola för min del, hemma studier. Har ite alls pluggat så mycket som jag borde. Pappa har grejat här dessa dagar och jag har inte riktigt kunna koncentrera mig. Nu är vårat badrum tomt sånär som på en talettstol. Den sitter dock inte fast och spolning sker med en hink. Vi har varit och valt ut nytt handfat med skåp under och blandare. Ska bli skönt att få det fördigt! Tror det kommer bli väldigt frächt.

Imorse fick jag frukost hos Emelie, mysigt att slippa äta de n själv =) Blev inte där så långt tid men jag hade planerat så tandborse och så var med in, hehe, slapp jag göra det då jag kom hem, planerin! Vid halv 11 åkte och och hennes far mot Kil, nu ska hon bo i Idre denna säsången. Hoppas hoppas hoppas jag kan åka med upp v 10 då fam Turesson åker, vore så kul!

Nä ni, nu är det dags för matlagning, vad säga som tacco gratäng? Sedan kasnke jag ska försöka läsa 1 kap till i böckerna, är ju trods allt prov på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0