Det där med träning!

Tog tag i mig själv och övervann latheten genom att åka och träna. Blev ett Athletic pass på Nordic club på 45 min och jag tror varenda muskel i armar ben och mage har fått sig en rejäl genomgång. var skönt men jag tror knappt jag kommer kunna gå imorn.

Hur har du det med din träning? är du en sånn person som måste ha ett pass, en bestämd tid och kasnke någon att gå med för att överhuvudtaget få det gjort? Eller är självdesiplinen såpass att du tar din väska och sticker till gymmet för att köra en stund helt själv?

Jag är nog en person mitt emellan. Tycker det kan vara hur skönt som hellst att åka själv och bara köra sina grejjer, eller in till ett pass. Lite svårt är det att ha en tid att passa. Som idag var jag 3min innan, hann ju men det var ingen marginal. Å andra sidan är det kul då sambon följer med och man har någon att kika åt eller flina med. ja ni fattar... 

Ska skriva lite till på arbetet nu. Deadline imorgon 18,00. 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tycker att ga pa bestamda pass ar bra. Tex har jag pilatesklass pa mandagar, o det vill man inte missa. I gymnasiet var det dansklass tva ganger i veckan om kvallarna, o det kommer man alltid ivag till. Gymmet ar en annan femma, det ar lite svarare med motivationen dar. Jag far lite olika ryck olika veckor o vaxlar mellan lopning, spinning eller bara lite styrka om kvallarna. :)

2009-11-02 @ 06:06:50
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0